En Puglian -genforening i Sydney såvel som ferieplaner

Det er Christina her, der overtager fra Jim til denne uges IG -udgave. Jeg har gode tilbud at dele om min genforening med de vidunderlige kvinder, jeg tilfredsstillede i Puglia såvel som vores planer for ferien.

Det er sjovt at komponere denne uges opdatering nu, da du læser den på min fødselsdag!

Noget føles anderledes i år … Vejrforholdet er lidt uforudsigelig, jul kommer så godt hurtigt så godt, som jeg ikke engang har set min yndlings julefilm endnu (for pladen er det “Die Hard”). Det kan være vanskeligt, når din fødselsdag er tæt på ferien, så jeg har besluttet at skifte begivenheder til det nye år, når vi alle kan slappe af såvel som at indhente ordentligt.

Så dagens fødselsdagsbegivenheder vil være ret lavmælt, såvel som jeg ser frem til at afslutte arbejde samt tage en pause over julen. Mere om det nedenfor.

Lad os først tage en åndedrag samt slappe af blandt de spektakulære omgivelser i Wendy Whiteleys Trick Garden …

En hurtig færgetur fra vores sted, halvvejs mellem Milsons punkt såvel som McMahons pointe, vil du opdage Wendy Whiteleys trickhave.

Hvis du er i Sydney, er dette lavere forståede område et fantastisk sted for en picnic med gode tilbud af alkove at sidde såvel som slappe af. Det er tilgængeligt for offentligheden gratis såvel som er et smukt sted at tjekke med gode tilbud af skjulte ting at opdage.

Denne smukke oase i byen er mit allerførste tilfredsstillende punkt med mit team fra Puglia.

Næsten alle vores originale gruppe fra fotografieturen i Puglia genforenes i Sydney til endnu et værksted med Carla Coulson. Med gruppen, der flyver ind fra WA, QLD & Victoria Plus Singapore, laver vi en weekend af det så godt som vi har så meget at indhente.

Efter at have tjekket haven, opdager vi os selv sultne såvel som strejfer op mod Blues Point Rd. Vi behøver ikke at gå langt for at opdage et perfekt område på North Spoon Cafe, i alt med udsigt over Harbour Bridge.

Vi er glade for at opdage en morgenmadsmenu hele dagen, der stadig serverer vin. Der er gode tilbud til at skåle såvel som fejre, plus gode tilbud til at minde om, når vi deler, hvad der er sket, siden vi rejste sammen i Italien.

Men det er kun begyndelsen af ​​en fremragende eftermiddag …

Dernæst tager vi til havnen (takket være den dejlige Kim!), Der har arrangeret et havnecruise til os. Efter noget mindre end fantastisk Sydney -vejr er vi velsignet med perfekte himmel, når vi turnerer i havnen.

Jeg kommer aldrig over nøjagtigt, hvor ganske denne by er, såvel som nøjagtigt hvor taknemmelig jeg er for at have knyttet til en så smuk gruppe kvinder. Jeg husker min nervøsitet ved at booke fotograferingsprogrammet såvel som når jeg ser mig omkring, hvor jeg er nu, forstår jeg, at det var en uvurderlig oplevelse.

Tilbage til båden fortsatte vores måge -ven, Sally, med at følge os med at prøve at tage vores snacks …

Som enhver form for gruppe af professionelle fotografer sandsynligvis vil gøre, tilbringer vi eftermiddagen med at skyde enhver vinkel på havnen – imellem at tale, minder og drikke champagne.

Da vi meget først tilfredse med kurset, havde jeg nogle personlige mål om at vokse mine fotograferingsevner, men jeg havde ikke noget koncept om, at den ægte værdi ville være så meget større. Inden for klasseværelset blev jeg påvirket af deres fotografering såvel som lært så meget af at studere deres arbejde, men ud over disse vægge lærte jeg så meget mere.

Vi delte vores historier, såvel som de ægte sandheder har åbnet min verden. Jeg tilfredsstillede en utrolig gruppe af stærke kvinder, der tror på sig selv.

Jeg er så taknemmelig for, at vores venskaber er fortsat med at vokse, såvel som har bragt os sammen igen.

(Vi savnede dig Lisa, Kay & Jilly – du var altid på vores sind!)

Jeg kan godt lide at være ude på havnen, da du får et så andet syn på vores by. Det er en fotografs drøm såvel som tiden fløj, da vi så solen gå ned over Anzac -broen.

Siden vores tid sammen har vi delt fotos på en gruppemeddelelse såvel som jeg kunne lide dette skud, som Petra fangede af mig såvel som Michelle under Harbour Bridge.

Efter at have kørt fra vores solnedgangscruise gik vi ud til middag på Apollo i Potts Point. Som sædvanligt foreslog jeg med øjnene større end min mave en aktiemenu. Jeg vil kun foreslå at bestille “den fulde græske” fest, hvis du virkelig er sulten.

Der var så meget mad!

Men min yndlingsdel af natten var at få en tekst fra Michelle, da hun stoppede ved Gelato Messina på sit metode hjem. Denne kvinde er min gelatohelt.

Og inden du begynder at kæmpe om dårlig Jim, led han næppe …

Mens jeg sejlede rundt i Sydneys smukke havn med mine vidunderlige venner, sad Jim hjemme. Ud over at ‘sidde fast derhjemme’ mener jeg, at han havde en bold!

Jeg købte ham en bog om Winston Churchill for nylig – en af ​​hans helte – såvel som han ikke kun læser den, han lever den! En cubansk cigaret samt et glas whisky. Godt gået, sir.

Vi vinkede til ham, da vi sejlede forbi.

Carlas workshop was Drawcard på søndag såvel som det var et fuldt hjem for at blive offentliggjort.

Holdt let ved siden af ​​Archie øget destilleri, gik vi ved siden af ​​en drink for at indhente mere. Jeg ville ikke have, at denne weekend skulle slutte!

Tak, Carla, for at have samlet en så strålende gruppe kvinder. Dit arbejde har tegnet i et par af de venligste såvel som mest dygtige mennesker, jeg har tilfredse mig, så godt som jeg er så taknemmelig for at forstå dem.

Her er til den næste genforening, hvor skal man næste…? Singapore? Italien? Hvor som helst det er, vil jeg være der i hjerteslag.

Ugen stoppede ikke der for et par af Puglia -holdet, så godt jeg fangede Mandy & Julie til en endelig drink såvel som middag. Vi stoppede ved Peekaboo Bar såvel som på vej til Stanley Street til middag.

Jeg havde ligeledes et af disse “ingen måde” øjeblikke, der tilfredsstiller Julies nevø, Ben. Vi chatte om Cuba, da han netop besøgte i december, såvel som jeg ønskede at opdage nøjagtigt, hvordan tingene havde ændret sig. Først senere nævnte jeg, at jeg bloggede lige her så godt, som det viser sig, at Ben havde brugt vores Cuba -rejseposter til at undersøge undersøgelsen af ​​hans rejse! Præcis hvor fremragende er det?

Men tilbage til ægte liv såvel som arbejde stopper ikke. Jeg har lyst til, at det øger al metoden til jul i år.

Jeg har haft de allerbedste klienter i år såvel som at jeg arbejder på flere videoer med Schwarzkopf i år til hårromance. Jim laver dobbelt pligt bag kameraet såvel som at være ekstraordinær redaktør. Jeg forstår ikke, hvad jeg ville gøre uden ham.

Stor tak til Grant for at være en legende for disse videoer! De er op på hårromance denne uge. Sørg for at inspicere dem her. De er indstillet til at være mine fineste vids endnu. Grant er så vidende såvel som så sjovt.

Selv Jim blev underholdt, mens han filmet os … såvel som – som han siger – har han ‘begrænset’ rentehastighed i hår!

Og for at gøre det så meget som Jim, holder jeg ham forretning, når vi rammer et par julefester mere og afsluttede på Royal Albert’s Pro-Hohoho-Ifttion Party.

Mick holder os til at humre med disse sjove coasters (tjek billederne nedenfor), som vi mener gør en fremragende strømpe -stuffer til jul. Eller måske skulle jeg tænke på et skæg…?!

Og hvis du stadig læser efter de forfærdelige billeder, har vi en godbid til dig …

Flere opdateringer fra Super Adorable Raven! Hun havde sin allerførste tur til stranden og kunne lide hvert sekund. Det var så sjovt, at hun sov i cirka 4 timer, da hun kom hjem.

Vi kan ikke vente med at indhente hende i løbet af ferien. Hun er den faktiske bedste.

Og et sidste skud fra vores kontor denne uge. Vi vil tage en pause i løbet af ferien, men kan stadig springe ind med et par opdateringer.

Hold øje med en ny videoudgivelse før jul (det er lige så godt som denne af Italien, vi udgav i sidste uge) såvel som rutineposter vil være tilbage den 9. januar 2018.

Håber du nød denne opdatering fra mig, såvel som Jim vil være tilbage med hans rutinemæssige historier.